NeuroMarketing

Jak NeuroMarketing wpływa na nas samych i jak wykorzystują go tytany biznesu. Czy wiesz, że w 2003 roku w USA próbowano wprowadzić prawny zakaz badań w zakresie neuromarketingu, a tym samym stosowania go w marketingu i sprzedaży,w obawie przed jego niezwykłą wręcz skutecznością oddziaływania na klienta? W Polsce neuromarketing jest dziedziną nieomalże zupełnie nieznaną. Zajmują się nim tylko akademiccy badacze i specjaliści, a w praktyce biznesowej stosuje bardzo niewielu ekspertów.

Jeden z nich, Piotr Łabuz, postanowił przygotować szkolenie wideo na ten temat i udostępnić je zupełnie za darmo dla Ciebie,

Już teraz, klikając w link poniżej, możesz dołączyć do grona osób, które zdobędą unikatową wiedzę o tym, jak tworzyć skuteczne przekazy marketingowe i sprzedażowe w oparciu o neuromarketing i neuropsychologie sprzedaży.

Darmowe Szkolenie z Neuromarketingu

Na szkoleniu poznasz 3-poziomową strategią decyzyjną klienta, opartą o wyniki badań naukowych nad działaniem ludzkiego mózgu, którą zastosujesz w swoim biznesie.

Sprawdź ją już teraz:

Darmowe Szkolenie z Neuromarketingu

Będziesz mógł lub mogła dodać komentarz lub zadać pytanie Piotrowi, tak aby skorzystać z jego wiedzy w najlepszy dla Ciebie sposób.

Advertisements

Posted on 13/05/2011, in inwestowanie, ludzie, negocjacje, psychologia, sprzedaż, sukces, zarządzanie and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: